Radek Štěpánek ukončil kariéru

15.11.2017 09:30

Tenisový hrdina Radek Štěpánek ukončil kariéru.

Tenista Radek Štěpánek se ve 38 letech rozhodl ukončit kariéru. Dvojnásobný vítěz Davis Cupu a grandslamových čtyřher se tak rozhodl kvůli přetrvávajícím zdravotním problémům.
„Vždycky jsem říkal, že se jednoho dne probudím a budu vědět, že je konec. Ten okamžik nastal. Podíval jsem se na svůj život ze širší perspektivy a chci si zachovat zdraví do dalších životních etap. Věřím, že zažiju další skvělé okamžiky i mimo tenis. Bojoval jsem do posledního dechu, ale je čas jít dál,“ řekl Radek Štěpánek na tiskové konferenci v Praze.
 
 

Zanedlouho 39letý Radek Štěpánek na jaře absolvoval operaci bederní páteře a  donedávna se připravoval další z řady comebacků na tenisové kurty, nakonec ale dal na radu fyzioterapeuta Pavla Koláře. Podle něj by pokračování v kariéře mohlo ohrozit kvalitu tenistova budoucího života.„V poslední době jsem mu trochu mluvil do duše. Život nekončí tenisovou kariérou a Radek bude žít aktivně ještě řadu let. Po operacích krční a bederní páteře to neznamenalo, že by nemohl hrát. Ale když by hrál v Austrálii pětisetový zápas, tak by to byl na jeho věk příliš velký risk. Dal jsem mu doporučení ukončit kariéru, ale bylo to nakonec na něm. Myslím, že se rozhodl moudře,“ vysvětlil Kolář.

 

Zpět

Vyhledávání

Vypletaci servis Jilemnice +420 733 129 675